Salată de cuș-cuș / mei


Ingrediente:

  • 400 g cuș-cuș sau mei
  • 300 g năut fiert
  • 200 g roșii cherry
  • 200 g ardei roșu
  • 200 g castravete
  • o ceapă roșie sau 3-4 fire ceapă verde
  • o legătură pătrunjel
  • o mână miez de nucă mărunțit
  • 3 linguri ulei
  • zeama de la o lămâie
  • sare după gust

Mod de preparare:

Peste cuș-cuș se toarnă apă fierbinte, se acoperă și se lasă la hidratat până se înmoaie.

Dacă se folosește mei, acesta se pune în apa rece la fiert (raport mei:apă = 1:3), iar din momentul în care începe să fiarbă se mai lasă 10 minute, după care se oprește focul, se pune capac și se lasă așa aproximativ 30 de minute, timp în care meiul își va mări volumul.

Legumele se taie cubulețe și se amestecă cu meiul sau cuș-cușul și cu restul ingredientelor.

Poftă bună 🙂

salata de cuscus mei

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.